Miután megvolt az ötlet, hogy leendő unoka öcsém szobáját mi magunk díszítsük, már csak azt kellett kitalálni, hogy hogyan... Lázas kutatásba fogtam az interneten, de nem igazán találtam ötletet. Majd az apukám előállt azzal, hogy írásvetítő. Nem igazán értettük, hogy mire gondol, de végül igaza lett. A kitalált mintát egy fóliára másoltam alkoholos filccel, ezt kivetítettem a párom (kb. százéves) írásvetítőjével. Ezt fekete festékkel kontúroztam, majd kitöltöttük színes, élénk festékekkel. Mi az Aquacolort használtuk, mert nagyon szép színekben kapható, elfogadható áron.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://madebybandita.blog.hu/api/trackback/id/tr393294695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása