Textilfestés

2011.10.15. 12:56

A textilek festése sokban hasonlít az üvegfestéshez. Ezt is lehet fóliára festeni, majd rávasalni a ruhára de közvetlenül a ruhára is lehet festeni. Én azt javaslom először fessétek meg a  mintát fóliára, majd vasaljátok a ruhára, mert így, ha véletlenül elrontjátok, nem olyan nagy baj... Én a tubusos festéket javaslom a filc helyett. Én a Pentart márkát használtam ennél a rugdalózónál, amit unokaöcsémnek készítettem:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://madebybandita.blog.hu/api/trackback/id/tr43304840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása