Ajtódísz Karácsonyra

2011.12.22. 14:36

Arra gondoltam, hogyha már a Karácsony fát lehet egyedien díszíteni, akkor miért ne lehetne a bejárati ajtónkat is. Fogtam egy hungarocell koszorút, kifestettem akrillfestékkel, egy részére pedig szalvétákat ragasztottam (persze karácsonyit). Az akrillba szórtam csillámport, hogy még ünnepibb legyen. Belefúrtam egy akasztót és utána már csak egy arany szalagot kellett belefűznöm. De ekkor még elég kopárnak tűnt, ezért arra a gondoltam a közepébe illesztek egy üvegfestett figurát. Hármat készítettem, nézzétek meg őket!

A bejegyzés trackback címe:

https://madebybandita.blog.hu/api/trackback/id/tr363521890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása